RT (TV)

Ji Wîkîpediya, ensîklopediya azad.
Jump to navigation Jump to search
RT
Russia-today-logo.svg
Xwedî ANO "TV-Novosti"[1]
Qerargeh Moscow
Malper www.rt.com
Yekem logoya RT ji 2005 heta 2009

RT (berê Russia Today an Rossiya Segodnya[2] toreke televizyona navneteweyî ya di bin kontrola dewleta Rûsyayê ye, ku ji aliyê hikûmeta Rûsyayê ve tê fînansekiri. [3] [4] Ew televizyonên payedar an kanalên belaş êu ji temaşevanên derveyî Rûsyayê re têne rêve kirn, û hwiweha naverokî Înternetya ê bi rûsî, îngilîzî, spanî, fransî, almanî û erebî peyda dike.

Bernamekirin[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

"Breaking the Set" (2012–2015) pêşkêşvan û nûçegihan Abby Martin
Logoya Russian Telegraph

Bername[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

Bernameyên taybetmendiyê yên RT (bi pêşkêşvanan parantezê) hene: [5] [6]

Dilşad[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

Daxuyaniya ODNI ya li ser Nirxandina Civata Îstixbarata Veşartî ya Çalakî û Niyeta Rûsyayê di Hilbijartinên Dawî yên Dewletên Yekbûyî de

Binêre jî[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

 

Têbînîyên raveker[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

1. Di The New York Times de nivîsand, Stephen Heyman texmîn kir ku ji 100 dolar zêdetir milyon ji gulana 2008ê ve li qereqolê hatibû xerckirin. [7]

Çavkanî[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

Têbînî[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

Girêdanên derve[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

  • Malpera fermî (in îngilîzî, almanî, fransî, spanî, erebî, and rûsî) îngilîzî (en) almanî (de) fransî (fr) spanî (es) erebî (ar) rûsî (ru)
  1. "Contact info". RT International (in îngilîzî). Retrieved 14 April 2017.
  2. Pisnia, Natalka (2017-11-15). "Why has RT registered as a foreign agent with the US?". BBC News (in îngilîzî). Washington. Retrieved 2022-03-02.
  3. Fisher, Max (13 June 2013). "In case you weren't clear on Russia Today's relationship to Moscow, Putin clears it up". The Washington Post. Retrieved 31 July 2016.
  4. Nimmo, Ben (8 January 2018). "Question That: RT's Military Mission". Atlantic Council-Digital Forensic Research Lab. medium.com. Retrieved 13 March 2018.
  5. "Shows — RT". RT International (in îngilîzî). Retrieved 14 April 2017.
  6. "History". RT (in îngilîzî). Retrieved 21 March 2021.
  7. Stephen Heyman, A Voice of Mother Russia, in English, The New York Times, 18 May 2008.