Deutsche Welle

Ji Wîkîpediya, ensîklopediya azad.
Deutsche Welle
XwedîHikûmeta Almanyayê[1]
AffiliatesWorld Radio Network
QerargehBonn, Almanyayê

Deutsche Welle (bilêvkirin: [ˈdɔʏtʃə ˈvɛlə] ( Guhdar bike), carinan bi kurteya DW), weşangerek giştî ya alman e, ku xwediyê dewletê ye ku ji hêla budceya bacê ya federal a alman ve tê fînansekirin. [2] Xizmet bi 32 zimanan heye. Xizmeta televîzyona satelîtê ya DW ji kanalên bi îngilîzî, almanî, spanî û erebî pêk tê. [3] Karê DW ji hêla Qanûna Deutsche Welle ve tê rêvekirin, [note 1] [4] tê vê wateyê ku naverok ji bandora hukûmetê serbixwe be. DW endamê Yekîtiya Weşanên Ewropayê (EBU) ye. [5]

Logoya DWê[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

Zimanên weşanê[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

Ziman Destpêk Rawestandin
Almanî 1953 [6]
Îngilîzî * 1954 [6]
Fransî *
Spanî
Portûgalî
Erebî 1959 [7]
Farsî 1962 [8]
Tirkî
Rûsî
Polonî *
Çekî * 2000 [9]
Slovak * 2000 [9]
Macarî * 2000 [9]
Serbo-Croatian * 1992 [10]
Swahîlî 1963 [8]
Hausa
Îndonezî
Bulgarî
Rûmenî *
Slovenî 2000
Yewnaniya nûjen 1964 [8]
Hindî
Bengalî
Ûrdûyî
Îtalî * 1998 [11]
Çînî 1965 [12]
Amharîkî
Sanskrîtî 1966 1998
Japonî 1969 [12] 2000 [9]
Makedonî
Peştûyî 1970 [13]
Darî
Serbî 1992 [10]
Kroatî
Albanî
Bosnî 1997 [11]
Danîmarkî * 1965 1998 [11]
Norwêcî *
Swêdî *
Holendî * 1967
Ûkraynî 2000 [9]
Belarûsî 2005 [14] berî 2011
Tamîlî 2021

Çavkanî[biguherîne | çavkaniyê biguherîne]

  1. Johnson, Ian (21 tebax 2014). "German Broadcaster Fires Chinese Blogger". The New York Times. Deutsche Welle is owned by the government, much like the British Broadcasting Corporation or the Voice of America.
  2. "What kind of company is Deutsche Welle?". dw.com. Roja wergirtinê: 5 sibat 2022.
  3. "About DW". dw.com (bi îngilîzî). Roja wergirtinê: 15 kanûna pêşîn 2021.
  4. "Deutsche Welle Act". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 24 kanûna paşîn 2018.
  5. European Broadcasting Union (EBU) (28 sibat 2019). "Members". ebu.ch (bi îngilîzî). Roja wergirtinê: 4 tîrmeh 2020.
  6. a b "1950–1954". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  7. "1955–1959". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  8. a b c "1960–1964". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  9. a b c d e "2000–2005". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  10. a b "1990–1994". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  11. a b c "1995–1999". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  12. a b "1965–1969". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  13. "1970–1974". Deutsche Welle. Roja wergirtinê: 19 tîrmeh 2015.
  14. "Broadcasting Democracy to Belarus". Belarus Digest. Ji orîjînalê di 5 kanûna pêşîn 2014 de hat arşîvkirin. Roja wergirtinê: 15 gulan 2015.